آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

مثل عشق، اصل عشق

نه ماهگی

1390/3/6 23:18
نویسنده : سپیده
587 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزا مامان زیاد وقت نمیکنه برات مطلب بنویسه اماعوضش از با تو بودن حسابی کیف می کنم.

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

نه ماهه شدی گلم، یعنی الان ١٨ ماهه که تو این دنیای بزرگ اومدی. اما وقتی نگات می کنم و فکر میکنم به نظرم میاد همیشه بامن بودی اصلا دنیا رو بدون تو نمی تونم تصور کنم یعنی یادم نمی یادوقتی نبودی چجوری بود.

 این عکسو جمعه ٦/٣/٩٠ ساعت ٩ شب وقتی داشتی برای دایی نینای می کردی ازت گرفتم

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

هزار ماشالله خیلی شیرین شدی. هر وقت دایی رو می بینی حتما یه نی نای باید ارائه کنی، دست میدی، میگم بخند میخندی، میگم بوس کن فوت میکنی، بای بای درست انجام میدی، هیس، دَدَ، بابا، جیزه،و دایدایی میگی، قهقهه های شیرین میزنی و کلی شیرین کاری های دیگه.

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

دیروز من و تو و بابا رفتیم پارک کلی ذوق کردی و سرسره بازی کردی الهی فدات بشم .

٥/٣/٩٠ ساعت ٦

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله محبوبه
17 خرداد 90 11:11
فدات بشم خاله كه انقدر ماهي 9 ماهگيت مبارك كي بشه كه جشن تولد يك سالگيتو بگيريم. قربون مامان سپيده هم بشم كه انقد با احساس هر وقت نوشته‌هاشو مي‌خونم اشك تو چشام جمع مي‌شه. امروز كلي با مامانت درد و دل كردم مامانت سنگ صبورمه. كلي سرشو درد اوردم. شيرتو بايد ساعت 10 صبح آماده میکرد ولي به خاطر من ساعت 11 رفت. مرسي مامان سپيده.



سپیده
18 خرداد 90 13:58
مرسی خاله مهربون.عزیز دلم هزار بار تو سنگ صبور من بودی یه بارم من به حرفات گوش کردم. یک هزارم خوبیاتم نمیتونم جبران کنم خاله گل و خوشگل آنیسا


مژده
25 خرداد 90 2:10
9 ماهگیت مبارک قشنگم