آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مثل عشق، اصل عشق

تعطیلات

1390/3/12 23:36
نویسنده : سپیده
322 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزا سعی میکنی چهاردست و پا بری ولی یک قدم که میری حوصلت سر میره و سینه خیز بدو بدو میری. از آدما هم به عنوان تکیه گاه استفاده میکنی و سر پا می ایستی. 

سه شنبه رفتم دو تا سی دی آهنگ برات گرفتم خیلی ذوق کردی میخکوب شده بودی و فقط یه دستت رو می چرخوندی و میرقصیدی اما لعنتی یه بار بیشتر نخوند و خراب شد. حالا الان که من آهنگاشو برات میخونم با صدای منم همونجوری نینای میکنی. رفتیم خونه مادر. فردا باید از ٥ صبح ازت جدا شم تا ٤ بعد از ظهر. صبح که پاشدم غم دنیا تو دلم بودو بازم گریه کردم هنوزم جدایی ازت برام سخته گلم.

تو اداره آقای اینانلو همکارم یه کادو برات فرستاد و اول صبح حالم کلی بهترشد. یه تاپ صورتی خوشگل که برای دخترش آورده بودن و کوچیک بود رو داد برای آنیسای من! دستشون واقعا درد نکنه. ببین چقدر بهت میاد.

غروب که اومدم ساعت ٥ بردمت هایپراستار، اونجا خانم صندوقدار کلی نازت کرد بعدم دیدم دوست داری بری تو شهر بازیش، بردمت فقط یه بازی به سن تو داشت سوارت کردم و اومدیم بیرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مژده
25 خرداد 90 2:08
روز به روز شیرین تر و خوشگل تر میشه این نازنین خانوم...موهاش هم که بلند شده...
مامان آنیسا
11 تیر 90 0:51
سلام ببوس اون دختر نازتو بااون خنده زیباش
ني ني شكلك
22 مرداد 90 18:45
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.