آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

مثل عشق، اصل عشق

مادر

1390/3/3 9:49
نویسنده : سپیده
577 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر عزیزتر از جانم...

امروز بعد از سال ها باآرامش زیستن در کنار تو،تازه معنی واژه مادر را درک می کنم. تازه تو ومحبت بی آلایشت را می شناسم. گوشه کوچکی از دنیای سختی هایی را که کشیدی درک می کنم.

وقتی که با محبت دستم را بوسیدی و من در مقابل صورتت را چنگ زدم، وقتی که با عشق شیره جانت را به من دادی و من سختی دندان هایم را به رخت کشیدم، وقتی که بی ریا به من آموختی و من دانش خود را بیشتر از تو یافتم. نمی دانستم که چگونه این بی مهری ها را به جان می خری.

اما امروز که خود یک مادرم، دنیای بزرگ گذشت تو را درک می کنم و با تمام وجود از تو می خواهم که کوتاهی های مرا به دریادلی خود ببخشی.

دوستت دارم مادر مهربانم

niniweblog.com

روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)