آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

مثل عشق، اصل عشق

دس دسی

1390/1/14 23:15
نویسنده : سپیده
994 بازدید
اشتراک گذاری

بازم رفتم، بدون تو و دور از تو. اما تو تمام لحظه هام و تمام فکرم و روحم هستی. جسمم شاید ولی روحم یک لحظه هم ازت جدا نمیشه عشقم.

وقتی برگشتم خوشحال شدی و یک لحظه که از جلوی چشمت دور میشدم گریه میکردی. انگار متوجه شدی که با قهر کردن و نگاه نکردن کاری از پیش نمیره. دلم هم برای خودم هم برای تو یکم میسوزه، اما خیلی خوشحالم عزیزم که شرایط ما نسبت به خیلی های دیگه بهتره. انشاا... خدا همه ی نی نی هارو تو آغوش مامانشون نگهداره.

عسلم امروز ۱۴ فروردین ساعت ۶/۳۰ بعد از ظهر توی بغلم نشسته بودی، یهو دستاتو باز کردی و بهم زدی: من هیجانزده گفتم دس دسی کن و تو دوباره اینکارو کردی و چندین بار پشت سر هم. من همیشه برات آهنگ دس دسی رو میخوندم و دستاتو میگرفتم و بهم میزدم ولی این اولین باری بود که خودت دس دسی کردی و من که میگفتم تکرار میکردی. خیلی شیرین و خواستنی و بامزه شدی عزیزم. خیلی دوست دارم و دلم برات یه ذره شده. کاش الان پیشم بودی و برای مامان دس دسی میکردیماچ

بابات وقتی از سرکار اومد بهش گفتم و براش دس دسی کردی و خدا میدونه که چقدر ذوق کرد. هی میگفت: فدای اون دس دسی کردنت بشم...

 

این عروسک رو هم علیرضا جون بهت عیدی  داده اسمش نانا ستفرشته 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)