آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

مثل عشق، اصل عشق

برای سومین بار

1392/6/6 10:06
نویسنده : سپیده
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم، فکر کنم الان مثل فرشته ها خوابیدی. چقدر زود و سریع سه سال گذشت... سه سال پیش توی همچین لحظه ای منتظر اومدنت بودم تا منو از تنهایی در بیاری. الان نمیتونم به یاد بیارم که من بدون تو و شیطونیات چجوری زندگی می کردم. چقدر جای خالی داشتم وتو پرش کردی. با شیرین زبونیات، با ( مامان من تورو خیلی دوستت دارم، دوست دارم همیشه پیشم باشی) گفتنات. حتی با لجبازی و گریه کردنات. همش شیرینه. شیرین مثل عسل، مثل عشق...

حالا من میخوام بهت بگم ( دختر خوب و قشنگ خیلی خیلی دوستت دارم، دوست دارم همیشه پیشم باشی و سالم و خوشبخت و موفق باشی. بوس بوس بوس)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قلبقلبقلبماچتولدت مبارکماچقلبقلبقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)