آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

مثل عشق، اصل عشق

دخترم...

1390/2/28 10:37
نویسنده : سپیده
579 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک ناز مامان، دلم چقدر برات تنگ شده. کاشکی الان پیشم بودی و می تونستم ببوسمت و بغلت کنم و عطر بدنت رو استشمام کنم. یادش بخیر سال قبل این موقع ها که تو دل مامانی بودی و هر روز برام سکسکه می کردی، خیلی از با تو بودن لذت می بردم و می برم، تا مدتها بعد از دنیا اومدنت حرکت هات شبیه همون حرکات جنینی بود. وقتی کوچولوتر بودی واقعا ناز و دوست داشتنی بودی دلم برای تمام اون لحظه ها یه ذره شده. دلم برای امروزتم یه ذره شده تا ساعت ۳ که با جیغات به استقبالم میای انگار یه قرن مونده. الان لحظه ها دیر میگذره ولی وقتی پیشتم مثل باد رد میشه.

زیاد حرف زدم برم  به یادت غذای شنبه تو رو آماده کنم که یه  ذره وجدانم راحت تر بشه عزیز دلمناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آریسان
28 اردیبهشت 90 11:16
سلام: آریسان هستم.به معنای مانند آریایی وب سایتی رو راه اندازی کردم که جدیدترین اخبار رو از سرتاسر دنیا در اختیارتون قرار میده. در ضمن،محصولاتی رو برای خرید میزارم..که دیدنش برای شما مادر نمونه بد نیست.حتما به وب من سر بزنید و اگه لایق دونستید با هم تبادل لینک کنیم. نی نی نازتون رو هم از طرف من ببوسید.
مامان آنیسا
28 اردیبهشت 90 14:24
سلام عزیزم قربون این دختر ناز با این مامان خوش سلیقه من اسم آنیسا جونو به جمع دوستهای آنیسا اضافه کردم گل نازتو ببوس
روستایی
17 فروردین 91 14:38
سلام مادر خوش ذوقی هستید امیدوارم دخترتون همونتور که دوست دارید بشه